Julpyssel

Hej hej.
Det är tråkigt att typ hälften av min musik på datorn är borta.
Jätte tråkigt.

Jag har ingenring att göra.
Eller, jag kan ju städa lite men jag har redan sopat och tvätten gjorde jag igår.
Jag har tittat på topmodel och ätit macka med nutella. Äckligt gott.

Idag kanske jag ska träffa Frida, Paiges förra au pair.
Det ska bli fint.
Det är fredag idag.


Jag saknar klassen.
.
 
Paige har  börjat bli snällare mot mej, det känns bra.
Jag ska slänga skräp och städa lite nu. Hejdå.



Nu är klockan tjugo i sju. Jag ska inte träffa Paiges förra au pair,
utan Marias syrra Malin och hennes brors kompisar.
Fast vid typ niotiden. Om det nu blir av. Det känns som saker aldrig blir av.

Jag ska hoppa i duschen och fixa mej o så.
Min näsa är knallröd och jag flagnar i hela pannan.
Jävla sol jävel.
Känner mej oerhört sexig.
Har ätit nutellamackor hela dan och kollat på Tv.
(Och diskat och sopat men det tog inte så jävla lång tid)

Nu skrev silje på msn.
Hejdå.



Nu är klockan tjugo över åtta.
Jag är klarfixad och om hon ställer in så kommer jag bli bitter.
Då går jag fan och sätter mej på en pub, i ett hörn, beställer en sexa whiskey och röker en ciggarett
i munstycke och försöker vara mystiskt och onåbar.
I hatt, som jag tittar misstänksamt under ibland.

Jag har fittont i halsen.
Jag vill ha mail från Dan.

Jag håller tummarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0