Mayfair

Idag har jag städat lite och sen suttit på uteplatsen och läst, rökt cigaretter och solat.
Har varit hur skönt som helst.
Har fått ett mail från Dan jansson också som jag ska svara på ikväll.
Allt är ganska fint.

Det var kul o bowla igår, jag började med två nollor men sen spelade jag skitbra och vann,
dom tyckte jag var en hustle, haha.
Jag ska fråga Frida om hon vill gå o bowla med mej på lördag eller söndag.
Hoppas hon vill.

I morgon blir det till att fara till London, det ska bli jäääävligt kul, fast frågan är hur jag tar mej hem sen, men
det ordnar sej nog på ett eller annat sätt.

ska hämta upp paige och cass snart.
På återseende kamrater.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tone!! Jag har inte glömt dig. Läser alltid din blogg och tycker att det är roligt att läsa fast lite synd för att du saknar hemma. Men jag tror på dig!!!

2008-07-10 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0