nackerd är det som säger när dom är jävligt trötta dom där engelsmännen, jag stavar det antagligen fel men vafan

Min käre moder hade tydligen spärrat min mobil istället för kortet.
bra gjort mamma.
Så idag var jag och köpte ett engelskt simkort, och fick ännu ett nytt nummer.
Sen gick jag o bada och Jack kom dit och sen åkte vi hem till honom.
Alla hans kompisar säger så fort han inte hör; "jack is such a nice guy" haha och så frågar dom om jag gillar honom.
Jag tycker att han pratar massor och har konsentrationsvåriheter, aldrig hört talas om Iggy Pop eller Zappa
och spelar golf så nja.
Fast han har endel fina egenskaper, men dom vill jag inte säga till hans kompisar direkt.

I morgon ska jag åka till London och träffa Silje och Wez o äta middag tydligen.
DET SKA BLI SÅ BRA.
Jag är trött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0