rena lakan

Nu sitter jag här i min säng med datorn i knät, klockan är runt fem på kvällen och jag har precis vaknat.
Igår så somnade jag kanske vid åttatiden på morgonen och vaknade en eller två timmar senare.
Ylva sov ingenting överhuvudtaget så jag låter bli att väcka henne.

Jag är både glad och ledsen nu, glad för att igår var en helt fantastisk natt,
ledsen för att någon jävel har tagit mina pengar och mina kort och min mobil.
Jag hittade iaf jackan, där nycklarna låg.
Men det här är alltså den andra mobilen jag har tappat bort på en månad,
gissa om jag ser fram emot att berätta det för john och cathy.
aja, det får bli som det blir.

Natten iaf, var alldeles alldeles underbar.
Drack färdigdrinkar på tåget in, lyckades ta en buss till the good mixer, stannade där tills det stängde och sen var vi ett jätte gäng som ville festa vidare så vi drog till en annan klubb och dansade o h fick shots.
Sen när det stängde så var vi fortfarande massa människor som ville fortsätta, så vi gick med ett gäng random sköna festsugna människor o köpte bärs och satte oss på en kulle någonstans.
Jag träffade en jätte söt rödhårg man från kapstaden som sa att han aldrig hade träffat någon som han klickade så bra med hångelvis. Glad tone. Sen gick vi med alla till en kille som var  med på kullen och fortsatte festa och ylva kollade på molnen jätte länge och jag var glad på ett både naturligt och onaturligt sätt.

Sen vaknade vi strax efter vi somnade och började färden hemmåt.
Jag var fortfarande glad, ylva var en zombi.
Sen åt vi en macka hemma och däckade, nu mår jag verkligen inte bra i kroppen eller i huvudet.
Men jävlar vad vi hade kul.
Jag vill berätta allt som hände men det skulle ta sån tid men oj, bra kväll.

Nu sitter jag som sagt här och bävar för att berätta om stölden och väntar på att ylva ska vakna.

Nu ska jag nog kolla på skins.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0