"Save the cheerleder, save the world"

hej hej screwup.
I fredags var jag full med Malin och tappade bort min lånemobil.Jag lärde mej att cunt var det fulaste man kan säga så det blev mitt favoritord för kvällen.

Igår var jag fullare och ramlade mycket. En gång in i en jätte kaktus.
En gång i en hall. Jag ramlade sådär så att jag låg raklång på golvet jätte länge innan jag fattade att folk såg.
Folk skrattade. Fast innan jag hamnade i det stadiet(klockan var väl typ fem då)
så hade jag det jättekul. På dan låg jag och malin och bakissolade på min bakgård och
sen åkte vi hem till henne med varsin flaska vin och åt fahitas med hennes brorsor.
Sen träffade vi hennes tjejkompisar på en pub. Dom hade cheerleeder-outfits och pompoms.
Fast dom var skittrevliga ändå.

Sen drog vi vidare till ett annat ställe där det var fullproppat och jag satt o snacka skit med några lads.
Sen skulle vi egentligen vidare men då hade alla cheerleders förstunnit puts väck så vi gick till,hör och häpna,
en stripklubb. Folk var äckliga och det gick omkring tjejer i nästan inga kläder alls.
Fast vi hade det bra, jag och malin och hennes kompis Sam, tror jag han hette.
Sen drog vi hem till honom och satt o lyssna på musik och käkade chips. Det var där jag ramlade.
Jag skyllde tydligen på mina stilettklackar men malin påpekade snällt att jag inte hade några skor  alls på mej vid det tillfället.

Nu är jag hemma och har ångest över mobilen.
Jag är så jävla klantig. Jag ska köpa en ny på tisdag. fuckcuntfuck.

Film nu.
Skriver mer sen.



Klockan är halv sju och jag har sett på Charlie and the chocolat factory,
Den är helt fantastisk.
Jag har chokladfläckar på tröjan och fortfarande ångest.
Cathy och jag har inte pratat om mobilförlusten än så jag är osäker på om
mitt sms kom fram. Åh vad jobbigt.

Jag ska se en till film snart, men det innebär att jag måste lämna mitt rum
och gå ner och då måste jag ha ett jobbigt samtal.

isvatten vore trevligt.
Hejdå.



Klockan är 19:23, jag har ätit middag(potatismos, kyckling och svamp-paj och ceasarsallad)
Cathy var jätte snäll angående mobilen.
John ska fixa en ny billigt från hans jobb, så det känns bra.
Jag är jätte mätt och ska se DOGMA, sen ska jag nog smsa en av ladsen jag träffade igår och fråga vad
vi pratade om hela kvällen.

Min engelska blir så mycket bättre med lite alkohol i kroppen har jag märkt, eller inte bättre kanske, men
jag vågar prata så mycket mer och då får jag helt okej flöde känns det som.

Fast när jag gick in i kaktusen så var den kanske inte på topp.
Jag ska posta mina brev i morgon.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0