Shopping

Idag har vart en bra dag.
Jag har shoppat för alldeles för mycket pengar,
Träffat Maria och hennes syrra Malin. Gått mycket.
Köpt en asläcker rosa kjol, en leopardtopp, ett par pumps och stay ups. allt väldigt snyggt.

I morgon ska jag ut med dom där dom bor. Då ska jag dricka öl.
Mmm....Öl....

Nu dricker jag en sorts pucko som inte är pucko utan Frijj, smak Chocolate fudge brownie. Tjock och god.
Jag vill ha mat men jag tror att alla har ätit. Jag ska fråga om jag kan värma nånting.
BRB



Nu har jag fått god mat (fylld paprika  i ugn och ris) och en cigarett och pratat med john och Cathy.
Allt känns så mycket bätte än i tex förrgår.

I morgon ska Paige och Cass på skoldisko.
Jag ska vara snygg i min nya jätte rosa kjol och pumps.
(Och kanske en tröja också)
Nu ska jag kolla på X-men. Snart.

God natt Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0