Sleepyface

Idag var cathy snäll och jag fick ledigt hela dagen medans ungarna o great grandma var o shoppade.
Själv har jag sovigt nästan hela dagen. Och ätit choklad.
Och funderat över golfare som inte hör av sej.
Luddiga jävla karlar. 

Jag är luddig i huvudet jag med.
Jag hatar att vara förkyld.
Jag hatar att bry mej.

På lördag ska jag tydligen ut med den skalliga mannen.
Han ser inte ut som min typ direkt men man ska väl ge alla en chans.
Han vill "ta det lugnt hemma hos honom, have some drinks och se en film"
Och så vill ha att jag ska spendera natten där.
Det bangar jag på. Cathy säger att alla som träffar karln borde utrustas med ett kyskhetsbälte.
Det räcker nog med skalligheten för min del.

Jag hoppas jag är frisk till i morgon.
Hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0