"Then come the day Usama blew us away, Usama blew us away"

Igår var ylvas sista kväll här och vi gjorde verkligen det bästa utav den.
Först köpte vi massa kronenbourg och satte oss i en park med grym utsikt och snackade och hade det genuint fint.
(det rimmade, det var inte meningen...eller?)
Sen drog vi till loyds, stället där jag tappade bort telefon nummer 1 och så träffade vi först ett gäng cunts men sen uppgraderade vi oss till trevligare typer. Fick massa öl och drog vidare till ett av Cathys favoritställen och dansade och hånglade och drack mer öl. Det var golfare överallt, skit läskigt.
Sen var ju ylva tvungen att gå till sin buss så jag och en golfare och en annan karl följde med och sen fick jag skjuss hem vid fem på morgonen. Sen vakna klockan åtta och gå direkt upp och gå med paige till parken.
Jag skulle ljuga om  jag sa att jag mådde bra.

Nu är vi hemma iaf, jag borde städa mera så dom inte sparkar mej men jag är så fruktansvärt bakfull så
jag gör det i morgon istället. I morgon ska jag vara hur bra som helst, det lovar jag mej själv.

Jag tror Silje kommer till london med sin engelsman på söndag men jag vet inte, har inte pratat med henne.
Jag vill prata med henne. Jag har lovat bort mej på söndagen, det suger röv. med sugrör.
Men på lördag, då... Åh, vad jag saknar henne.
Jag saknar många. Men det ordnar sej för mej ska jag se.

Det är varmt ute.
Jag vill bada.

Har fortfarande ångest över att få sparken.
Jag ska prata med dom idag eller kanske inte idag men nästa vecka kanske,
Åh, vad jobbigt.


Jag är uttråkad. Paige spelar gameboy.

Jag vill ha en cigarett.

Min mobil har ingen signal så ingen kan ringa eller messa mej.

Jag hoppad mamma har spärrat mitt kort.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0