Tom Green


Hemma nu.
Har varit hos Siljes Wez till ikväll.
Han är en trevlig påg och Silje verkar vara så bekväm med honom.
Det var fint att se. Igår bjöd han oss på resturang med alla hans polare, var mysigt.
Idag fick vi eggybread till frukost och sen åkte vi till ett Zoo och kollade på djuren med han och hans vän Bruno.
Mysigt dag som avslutades med Freddy got fingered och middag hemma.
allt var väldigt avslappnat och soft.

Men nu är jag hemma.
Mätt av mängder med choklad.
I morgon ska jag jobba igen.

Idag fyller brorsan år, GRATTIS LEO.
jag vet vad han ska få, den finns i Camden skulle jag tro. han kommer bli så glad om jag hittar den.
jag ska leta nästa vecka om jag har råd att åka in.
Det är redan Juli, helt sjukt.
Jag börjar bli förkyld.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0