Cherry Cherry

Godmorgon Sverige!
Det är måndag, klockan är strax över tio och jag har fixat i ordning paige och gått med henne till skolan, ätit frukost, plockat ur diskmaskinen, städat lite och plockat i ordning på mitt rum.
Jag känner mej effektiv.

I fredags var jag ute med Lea och hennes vänner på fox och sen på crow bar och sen hem någongång i gryningen till hennes lyxvilla i hampstead med fylle-moderat-hat-prat och chips. En riktigt lyckad kväll.
Jag såg världens läckraste hane men tappade bort honom i vimlet.
Men nångång så ska jag hitta honom igen.

Sen på lördagen var min enda plan bara att komma hem, äta kakor och kolla på sex and the city-boxen.
Jag var hemma runt nio på kvällen, hungrig som fisten och fruktansvärt skitnödig och när jag ska låsa upp så upptäcker jag till min stora glädje att jag inte har nyckeln på mej.
Både john och cathy var i london och skulle inte komma tillbaka fören söndag eftermiddag och paige sov över hos en kompis. Det var inte så kul direkt och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra, men jag smsade Frida iaf och när hon svarade en timme senare hon sa att hon och hennes kompisar skulle ut till ett ställe som hette oceana i Milton Keynes center och att jag kunde sova hos henne. Jag blev så lättade så jag nästan började grina.

Iaf, jag åkte till centrum i gårdagens smink och klänningen jag sov i på fredagen med väskan full av chocolatchip cookies och coca cola, bakis och opepp som fan men sen drack jag lite öl och vi hade tequilarace så sen hade jag det helt okej, trots att dom spelade abba och alla brudar i åldrarna 18-50 klädde sej som 14åringar och jag blev dissade av en av dom få snygga som var där. Sen hittade jag nån snubbe som jag sov hos istället. Upptäckte hans nygjorda tatuering med ett kvinnonamn i dock men det var väl ändå inte mitt fel.

Sen på morgonen så gick jag till shoppingcentret och köpte en bok om avrättningsmetoder genom tiderna och massa kaffe och sen skulle jag ju egentligen bara suttit och läst men så var det rea överallt och jag råkade köpa en skitsnygg
kjol, blont löshår, en ny plånbok med rosa cherrys på, en hårdekoration och cherrylipbalm.
Det där stället är farligt.

Sen åkte jag hem och väntade i en kvart sen kom alla andra hem och vi åt middag och sen kollade jag
på kanske tusen sex and the city avsnitt. Jag förstår inte varför Samantha och Charlotte överhuvudtaget umgås,
dom är ju helt oliika och verklar avsky allt hos varandra. och big är ful.

På torsdag kommer Ylva hit och ska bo här i en vecka, det ska bli helt fantastiskt men
jag vet inte om jag kommer jobba något den veckan. Det får bli som det blir.
Kul ska det bli iaf!

Nu ska jag hänga tvätt och sen gå och posta ett brev.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0