kattfamiljen

Idag har jag ätet en macka med majonäs och "I can't belive it's not butter!"-smör.
Man äter liksom inte ost på mackorna i det här landet.
Men jag hittade cheddarostbitar i form av musses huvud i kylen, jag plattade till musse och la honom på mackan.
Mmm ost.

Och här har dom inte bryggkaffe utan snabbkaffe. Jag saknar mitt bryggkaffe.
Men jag börjar vänja mej nu, jag börjar få in en rutin.

Är ledig idag så jag ska in till city center och träffa en brud som var på min avskedsfest.

Hon vill shoppa, jag vill mest dricka öl.


Igår tittade jag på X-men 2 i mitt rum. Ikväll, om inte öldrickandet blir av ska jag se på X-men - The last stand.
Jag vill ha Wolverine.

Dom har stört mycket DVD-filmer, det ska jag utnyttja så jag slipper gå och lägga mej innan klockan tio.
Det har känts lite sorgligt.

Idag ska jag köpa frimärken och skriva nya brev, för dom jag skrev förut är så ledsna.
Jag behöver min brors adress och Siljes nya.
Och farmors.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0