Ajö

I morgon åker jag.
Jag är så jävla nervös och helt uppstressad, och varje gång jag blir stressad så blir jag typ
apatisk och inte gär någonting alls istället.
Idag ska jag packa, hälsa på farmor och äta middag med farsan, och Dan och Agnes ska komma förbi.

Jag är för nervös för att skriva, nu ska jag kanske köpa frukost.

Idag har jag varit med silje, sen kom agnes och dan och vi fikade med fikabröd och allt sen så var jag och
den heliga fadern och den heliga brodern tvungna att hälsa på och säga ajö till farmorn min, hon var orolig att jag skulle börja gå på gatan om jag inte hade några pengar.

Nu har jag packat världens största väska och nu kom fadern hit, han har köpt thaikäk.
Skriver mer sen,

Kommentarer
Postat av: Agnes

DET KOMMER GÅ SÅ JÄVLA BRA TONE OCH VI KOMMER OCH HÄLSAR PÅ OCH SKRIVER OCH RINGER OCH SÅ!

var inte rädd.

i värsta fall rymmer du hem med ryanair.

2008-06-22 @ 17:34:15
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0