Att utnyttja timmarna

Jag har bestämt mej för att ta vara på tiden, varenda sekund ska räknas, tills jag åker.
Jag ska bli fullpropppad med svensk sommar med nattbad, grillningar, dans, musik, myggbätt, regn och allt vad som hör till.

Igår så tog jag vara på dagen ganska bra, först så träffade jag dan i slussen, och så kom anton cyklandes och så promenerade vi omkring och åt glass. Sen åkte jag till skanstull och träffade diverse gamla(det känns hemskt) teaterklassvänner och så åt vi massa ost och kex på en brygga och drack lite vin och spelade memory,
kanske världens bästa spel. (jag är fruktansvärd på det men det är spännande som fan!)
Sen kom amanda och anton dit och sen åkte anton hem och jag och amanda gick först till arken, fast hon blev utkickad
och jag satt och försökte vara ascool medans jag drack upp min öl helt ensam.

Sen fick vi på ett magiskt sätt kontakt med Ylva som var på Harrys så vi drog dit och hade en helt sjukt kul kväll, och det var dansdansdans. Och så spelade ett band som inte var så tokiga.
Jag såg basisten, jag ville ha basisten. Basisten var läcker.

Sen frågade bandet om vi ville hänga med på efterfest och vi sa "jamenvisst" och åkte taxi till runt stadion, upptäckte jag idag när jag förvirrad och vilse skulle ta mej hem. På efterfesten var det massa trevliga pågar och töser och jag låg och pratade  med basisten i soffan och han visade sej vara jävligt sympatisk och grejer och sen hånglade vi under filten resten av natten och somnade.  Gött mos.

Nu ska jag utnyttja tiden genom att gå o shoppa med mina rikspresentkort.
Fast den lilla studsbollen förstörde nästan nöjet genom att prata om bekväma skor och tjocktröjor och att jag är vuxen nu och måste ta ansvar. Jag ska ignorera hennes råd och köpa opraktiska saker jag egentligen inte behöver men köper för att dom är fina. (Fast det kanske blir praktiska skor också för jag har blåsor på alla fötterna)

Have a nice day muthafukkas


Kommentarer
Postat av: Silje

jag tycker om dig och skrattar högt av dig förstår du det! och jag börjar nästan gråta lite ibland!!

2008-06-10 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0