BOB

Det är så mycket så det finns liksom inte ord. Eller ord finns det ju.
Ord som
Saknad. Sakna. Att sakna.
En ailien har tagit över min kropp så jag städar och tvättar mycket numera.
Och promenerar och går vilse och tar fram min inplastade karta och hittar tillslut och igår såg jag en ekorre.
Mycket Paige, mycket femåring med diverse nycker och morgonrutiner.

Mycket gå upp tidigt, somna tidigt.
Läsa. Skriva brev.
Sakna lite mer.

Ensamt men inte hopplöst.

Idag har jag bränt mej i nästan hela ansiktet förutom där solbrillorna satt, så jag ser typ ut som spindelmannen
och så tänker jag lite hudcanser sådär.

Jag åkte buss igår också och gick vilse i kanske världens största shoppingcenter.
Innnan pratade jag med en tant.
I shoppingcentrumet köpte jag örhängen för att muntra upp mej. Jag blev lite uppmuntrad.

Kollar teaterkurser.
Röker cigaretter, för många cigaretter, jag skulle ju sluta.

Ibland vill jag gråta.
Speciellt när mamma ringer.

Katten heter Bob och kaninerna humpar varandra fast dom är systrar.
Jag såg, vad gör det mej då?

Silje.
Idag tänkte jag på Silje och tänkte saknad fast tusen.

I morgon är det måndag.

Kommentarer
Postat av: Silje

Ofta tänker jag på Tone och känner ungefär såna saker som du försökte beskriva. Ganska exakt faktsikt, fast kasnke ännu lite mer. Jag hade besök igår när du skrev, så jag kunde inte gå och kolla, men hade jag vetat att det var du hade jag skitit i allt och skrivit med dej. Jag undrar om det är så jobbigt som du får det att låta?? Är det inte lite kul också? Jag flyttar imorn. Jag grät jättemycket igår när mamma åkte. Det var ockå lite jobbigt. Har du skickat mitt brev? för jag flyttar ju imorn, och då kanske brevet kommer till någon främling om det inte hinner komma fram. Då får dom skicka det till mej, dom som flyttar in. Jag älskar dig.

2008-06-30 @ 12:51:51
URL: http://shakee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0