countdown

Jag förstår inte varför jag åkte till babas igår istället för att sitta hemma och titta på sex and the city maraton.
Jag är dum.

Men idag blir det fest.
Fast vädret suger hästpenis och jag är bakfull och hostar på ett jätte äckligt sätt.
Jag hoppas allt ordnar sej ändå.


Istället för att göra produktiva grejer, typ städa, handla mat, duscha och disca
(det känns bättre att skriva diska med c så det påminner om disco, det muntrar upp mej) så  har jag läst albins, alex och Calles bloggar på 1000apor.se.
I typ 2 timmar.

Jag ångrar mej alltid lite smått när jag ska ha fest, men det brukar vända när folk kommer.

Jag vill att alla ska ha roligt, om inte så är det mitt fel. Känns det som.

Jag hoppas min bror hinner köpa vin till mej annars så får jag blir 15 igen och dricka folle och

stjäla alkohol av den glada lilla studsbollen.


Jag har resnerver.
Jag åker om fyra fucking dagar. Fyra. Fyra. Fyra. Fyra.
Nervös brud 89
Men jag kommer ha med mej snygga dischandskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0