Gud bor i en låda

Jag gillar när man säger att folk ska komma runt tre och alla tolkar det som runt fem.
Fast det är bra, det är ändå äcklelväder.
Fast jag är hungrig som fisten. Illamående liksom.
Jag ska gå o köpa mat och cigaretter.
Det känns som ett stort projekt.


Varför bor alla mina vänner ute i skogen eller jobbar?

Jag är uttråkad.
Det är töntigt att jobba.
Och skog. Skog är töntigt.

Jag skulle kunna disca eller städa eftersom alla blir såpass sena.
Skulle kunna.
Jaa...
Nej.

Jag ska försöka få ut  datorn i vardagsrummet.
Jag har ingen musikapparat.
Förutom Bettan då, men jag har ingen Ipod.

Nu ska jag köpa mat.
Snart.


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag tyckte det blev en skitbra fest!

fast jag blev purken när vi skulle gå och jag råkade bli sådär bommkrashpang-full i en halvtimme, men sen var jag ju glad mellan dem händelserna och musiken var god och människorna var goda.

snart åker du. tänkte bara påminna.

2008-06-20 @ 14:54:03
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0