Långholmen - Gröndal

Tack för kommentaren Emelie. Det känns bra.
Bra.
Idag känns det inte bra, fast bra ändå,

Igår träffade jag exet och pratade massor massor massor och drack öl och
spenderade natten på en segelbåt. Dey känns bra att ha fått ett avslut på riktigt, och att vi känner på samma sätt.
Bra bra bra,
När jag kommer hem ska vi vara vänner.
Fast jag vill ju mest sova, men det är ju fittbabas ikväll, jag vet inte hur jag ställer mej till det.
Vet inte vet inte vet inte.

Jag har så mycket att göra.
I morgon ska jag ha fest/knytis men jag vet inte vilka som kommer eller när
men jag har sagt kom vid tre så det ordnar sej nog.

Åh, jag måste köpa middag, fy faan vad jobbigt.
Det känns som allt gungar. Det är segelbåtens fel.

Vad gör jag egentligen?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Förlåt att jag inte svarade på ditt sms Tone men jag glömde. Kan tyvärr inte komma idag för jag ska ut till landet över midsommar. Men fan Tone, jag kommer sakna dig. Lova att skriva i bloggen mycket så vi vet hur du har det!

Puss å kram

2008-06-19 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0