loins

JAG HATAR POLLEN

På Cissis mobil finns det ett citat av mej från i tisdags:
"Ju mer jag dricker desto fullare blir jag"
Superallvarlig aha-upplevelse

Jag har jobbat och kanske tappat bort ett barn.
Det vill jag inte tänka på,
Nu ska jag åka och cruisa raggarbil med snygga brudar, antingen Kvart i eller kvart över, alltid lika svårt att komma ihåg. Men better safe than sorry som man säger i England tillexempel.

Jag hatar verkligen pollen.
På fredag får jag pengar igen, gött.

Och jag har nästan hundra bestämmt mej för att dagen innan midsomarafton så blir det monsterfest.
Också gött.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: emilie

asså. så jävla trist att jag inte kan komma på din fest. jag ska ha en fest i hjärtat för dig. för att du är så bra och modig och åker iväg till london hipp som happ. du få verkligen ha det så mongokul det bara går! fortsätt blogga så man får veta den spännande fortsättningen... pusspusspuss

2008-06-18 @ 16:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0