"Oh man, I just shot Marvin in the face."

Idag har jag två tråkiga saker framför mej och två roliga.

Tråkiga:
Diska
Åka buss till Ingarö

Roliga:
Gå på Agges mottagning
Gå på Agges slutskiva

hejhopp gummisnopp.
Jag vet inte när hon har mottagningen, jag är isolerad i mitt ovetande.



Det här är iaf Agnes Stuber alias Mia i Pulp Fiction.
Grattis till studenten/Friheten/Arbetslösheten min vän!

Nu ska jag diska.
Om man skriver disca med c blir det nästan disco,
det känns mycket roligare.



Nu har jag discat,
DisCat
Också kul. Katt är kul.
Jag har en bredvid mej, en svarting som försöker trampa på tangenterna.
Då slänger jag bort henne. Dumma djur.

Nu ska jag bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0