superlim

Jag får sådan ångest när jag är bakfull.
Det är inte helt okej.
Igår var asbra sen gick allt åt helvete och jag snackar för mycket och
det blir bara skitjobbigt och jag får människor att tro saker jag inte menar nykter.

Fast innan var det gött som fisten och jag o cissi och hennes kompis satt på wollebolle och sen kom dan
och det blev ölölöl istället för dansdansdans, sen papa grappa och sen är resten historia så att säga.

Idag ska jag iaf träffa silje och bara jag tänker på henne så blir min dag lite bättre.
Allt är inte misär, bara när jag bloggar, vilket händer mest när jag har alkoliserat mej kvällen innan.

Iaf ska jag ha monsterfest på midsommar om intresset finns.
Finns det? svara mej!
Det blir en sån där ta-med-alla-du-känner-och-alla-dom-du-känner-känner - historia.

Igår åkte min farmor in till akuten igen och jag pratade med pappa i telefonen och grät nästan jätte mycket, för
ibland inser man inte hur mycket människor ändå betyder för än.
Hon kommer dö snart, det är bara att inse och det gör mej ledsnare än jag trodde.

Nu ska jag gör som min mormor och "sätta på mej ansiktet"
sminksminksmink, som en mask ungefär.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Dan

intresse.

ja, det var fint. Vi får prata idagarna. typ imorgon. hej hej hej hej hej hej

2008-06-11 @ 15:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0