Såhär uttråkad är jag.

Ditt namn: Tone
Ålder: 19
Du bor:Gröndal
Med: Moder och två katter
Bra eller dåligt? Ibland är det bra.

Favoritalkohol: Alkohol är förädiskt
Favoritfärg: Alla färger 
Framtidsplan:Flytta till London den 23e
Favoritprylen: Hårnålar och bettan, min portabla högtalare

Vilken sagofigur skulle du vilja vara? Pocahontas
Är du vegetarian eller vegan? Nej, då skulle jag svälta ihäl.
Hur många har du kysst? Jag har inte räknat
Hur många piercings har du? två i öronen, men har haft i näsan och medusa
Tre saker du skulle vilja just nu:
1. Att Dan skyndade sej in till stan så att jag inte behöver vara så uttråkad och göra dumma test
2. Att det skulle vara lika varmt i mitt rum som utomhus
3.Att pollen skulle ge upp och avliva


Något alla vet om dig: Det var en knepig en. Jag tror många vet att jag är förjust i fest och klubb och diverse tillställningar.
Vad blir du glad av? Kärlek, sol och kattungar
Vad blir du ledsen av? Jobbiga grejer
Vad gör du när du blir ledsen? gråter, blir tyst, fösöker tänka på annat alternativt vältrar mej i det.
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Det brukar gå till skulder. Annars är cigg ganska givet

Vad skulle du vilja heta? Donna
Rolling Stones eller Beatles? The Beatles
Kent eller The Clash? The Clash
Aftonbladet eller Expressen? Ingen av dom. Samma skit.
Blair Witch Projekt eller Ronja Rövardotter? Ronja föralltid. Och mattis och Lovis och rumpnissarna.

Favoritpasta:lasange
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Kommer inte ihåg, jag är ganska laglydig av mej vill jag tro.
Varför gjorde du det?
Vad längtar du till? Den 23 juni. Eller dagarna innan då det blir monsterfest

Favoritsnabbmatställe: Max
Vad har du i glaset? Nu har jag en colaflaska ifrån igår bredvid mej.
Bästa hysset du har gjort? Buntbandat
Bästa hang-outet: Tanto eller strandpromenaden i Gröndal

Favoritte:Chai eller söderblandning
Favoritglass: Honung saffran och mayan mystica
Vilken film får dig att gråta? Många, senast var det armagedon
Vad är skönhet? Wanda i Cry baby
Vad är lycka? Madness på Sziget förra sommaren

Om du fick 1 miljon: Så skulle jag spendera sommaren på diverse tåg, flyg och båtar i världen i sommar med vänner.
När grät du senast? När armagedon gick på tv
När skrattade du senast? Igår skratade jag och modern mycket när vi läste tjuvlyssnat-boken.
Vad är du rädd för? Mardrömmar, att allt blir skit i London, paranoia.

Favoritmat: Ungerska pannkakor.
Favoritkläder: 50-tal, tight, kvinnligt.
Frisyr: För tillfället inbakad fläta med skruvad lugg.
Vacker människa: Kristina
Klok människa: Kristina

Meningen med ditt liv:  Det har jag verkligen ingen aning om
Vad åt du till frukost? Två vändstekta ägg och en kopp kaffe 
Vem tycker du synd om? Agnes from time to time(speciellt dagen efter mottagningar)
Vem tycker synd om dig? Agnes from time to time (speciellt dagen efter mottagningar)
Vem tycker inte om dig? Sara Källen- lindh
Varför är du bra? Jag vill att alla ska vara lyckliga
Favoritkarusell: Popexpressen
Vad har du gått/går för linje? Teater
Gillar du svarta kläder?Beror på humör

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Dan tror jag. Dan och Agnes.
Ord du missbrukar: Fitta skulle jag tro.
Brukar du svära mycket? Nej, det tycker jag inte.
Största misstaget som du begått? Oj, det är många...
Har du pojkvän? Nope.

Är du kär? Nej, inte alls.
Vill du gifta dig? Nej, inte alls.
Hur tidigt stiger du upp? Vid 12 kanske.
Vem/vilka vet mest om dig? Silje och Sara tror jag.

Gillar du att slåss eller? Nej, men mosha.
När var du senast riktigt full? I förrgår på Värmdös slutskiva.
Hur många motorfordon har du? Nada
Hur många biologiska syskon har du? En bror.
Hur många timmar sover du per natt? Det jämnar nog ut sej.

Vad har du för färg på ögonen? Blå-grå, beror på vädret.
Vad är du allergisk mot? Jag tycker inte om pollen.


Har du vuxit upp i stan eller på landet? På landet, i ängsvik med Anton och Dan.
Har du utländska föräldrar? Ariska
Gillar du att laga mat? Bara ägg.

Är du sexuellt frustrerad? Nej
Kan du stå på händer? Jag kan försöka
Favoritserie: Sex and the city, grays anatomy 
Gröna eller röda äpplen?Gula.
Senaste hångel? I förrgår.

När gjorde du senast bort dig? Amandas mottagninge, eller efter iaf.
Vem hade du senast en dispyt med? Modern tror jag.
Varför gör du sådana här test? För att Dan bor i Ängsvik och är tidsoptimist.
Hur många kommunister känner du? Det är nog endel
Hur många nazister känner du? Inga vad jag vet

Rolig film du sett nyligen: Jag såg på Nile city igår, det var roligt.
Har du raggat på internet? I sexan tror jag, Jag Emmelie, matilda och sara. Härliga minnen.
Bästa egenskaper: Jag vill gärna tro att jag är öppen och positiv
Bästa barnprogrammet: Anki och pytte
Kärleken: Kärlek är fint, det borde finnas mer kärlek.

Kommentarer
Postat av: Agnes

oh herregud jag kom på en massa roliga svar jag skulle kunna svara men det skulle bli så kontroversiellt.

hoppas du har kul. jag fattade aldrig vad du skulle göra, men ja det gör ju inget jag e ju inte helt nykter, inte som jag brukar va i skolan iaf.

nu blev jag så jävla sugen på ungerska pannkakor tone!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-06-07 @ 23:37:34
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0