örtträdgård

Hej Hej. Igår var jag hemma hela dagen med en helf fruktansvärd mensverk och bakisångest.
Sen kom jag på att hos pappa finns det chokladtårta och chevreost. Jag reser mej då mödosamt ur soffan och
åker hela vägen till midsommarkransen där jag slår mej ner i en annan soffa, fast denna gång med chokladtårta och chevreost. Sen såg jag på Tv och grät till allt, speciellt armagedon. Jag är urtypen av en tjej.

Idag har jag lika ont men ska jobba på mammas jobb, men sen ska jag direkt till amandas studentmottagning,
det ska bli roligt. Jag får ta tabletter.

Jag har börjat ha konversationer på engelska i mitt huvud när jag är ensam, lite läskigt men ganska lärorikt.
Jag kanske borde ha dom på riktigt med människor istället egentligen, men det får man ju aldrig chans till.
Nej, i mitt huvud så får jag säga vad jag vill. Och fel, men jag föstår ändå.
Och svarar.

Jag har verkligen stört ont.
Det är så sjukt att jag fortfarande har själva värken men utan blodet,
men det blir tydligen så med en såndär stav.

Jag bläddrade igenom blogghelvetet igår och insåg att jag knappt har några bilder så den saken ska ändras.
Fast nej, tydligen inte för nu funkar inte bildfunktionen. Jag försöker igen sen.
Nu ska jag duscha och ta smärtstillande i massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0