prostatacanser

Igår badade jag för första gången i år. Klockan var runt halv fem på morgonen och jag och jessie var på långholmen med några sånadära utlänningar ifrån arizona eller vafan dom var från.

Innan denna nedkylande aktivitet ägde rum  så låg jag hemma i soffan och dåsade till och trodde att jag faktiskt skulle stanna hemma två dagar i rad men så blev det inte, Jessie och jag drog till wollmars vid tiotiden och sen när det stängde så drog vi vidare till kvarnen med våra nya blinddatebögvänner.

Där hittade vi något band som hade varit i Sverige och tävlat(och vunnit)
och så var vi asparty och ville efterfesta.
Oh! Innan vi drog blev jag erbjuden kokain av nån karl.
Han sa att att han inte ville ha någonting för det men jag var en fin flicka och avböjde vänligt men bestämt.

Sen åkte vi iaf till vrädshuset på långholmen men jag, jessie, arizonasnubben och nån annan karl satt utanför tills det var helt ljust och fåglarna kvittrade. Det var fint. Fast inte så fint som det låter. Det var ett mått berusning med i bilden.
Den som gör att idag så ville jag döda en gräsklippsman utanför och att jag återigen kör en Carrie och bloggar i sängen för att jag inte kan ta mej upp.

Iaf, vid halv sextiden bestämde jag mej för att ta tunnelbanan hem, jag vandrade ensam och vinglig och
skrev ett sms till läraren att jag var kåt och inte hade några underkläder på mej, classy brud alltså.
Fast jag var nöjd med livet och det var varmt och skönt, sen köpte jag chips på sleven som jag åt på hela vägen hem
tills jag totaldäckade i min säng.

Idag mår jag inte alls bra, men jag tror jag kanske ska laga mat.
Nej, nu ska vi inta vara såna, kaffe räcker gott och väl.

Fan också, igår när jag låg i min soffa och dåsade så ringde jag massa människor som jag ville gå ut med men
all var bangers så jag fick dom att lova att vi skulle ut idag istället.
Jag är en dum människa.

Mitt fysiska tillstånd är nästan obefintligt.

Eller alldeles för befintligt. Fruktansvärt kan man också säga.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0