9de april, snart en dag av paraply och smärta

Nu idag var jag och min ständiga följeslagerska Silje "the redhead" Retarded och bokade tatueringstid åt mej på Swahili. Det blir återigen Daniel som håller i nålen. Jag längtar med varenda fiber i min mjuka kropp.

Det blir färg för hela slanten, och Oh vad jag ska bli fin.
Men det blir inte billigt. Fast jag sparar. Jag har mina mål.

Idag har vi också suttit på string och kollat in in den äldre generationen indiekids som ofta är en ren fröjd för ögat.
Båda ögonen tillochmed.
Sen har det diskuterats män och ätits choklad och paj.

Becouse chocolate doesn't get you pregnent.

En man vore ju faktiskt inte helt fel.
Inte en permanent man men en ibland-man iaf.

Nu ska jag faktiskt skriva på mitt projektarbete.
Jag ska skriva om makt.


Jag är bäst.
har skrivigt en novell på fem sidor som heter Maktbalansen eller Walk of Shame
Agnes sa att den var bra. jag hoppas hon inte ljög. Jag har skickat den till Silje,
jag får se vad hon säger.
Sen ska jag sova.
Nöjt.

Silje tyckte också om den.
hon sa så fina saker.
Nu ska jag sova gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är daniel som gjort tjejen på min överarm. coincidences!

2008-03-06 @ 16:37:23
URL: http://mittlivsomromantiker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0