All those people

"Vad är livets ton? Ton E"
Tack Agnes, du gjorde min morgon.

Nu är sara sjuk och jävlig så nu måste jag hitta någon annan som vill fly med mej.
Jag hoppas på Ylva nu.
Håller tummarna.

Idag har jag borstat håret, nu har jag typ afro.

Jag har hittat billigt tåg.
Nu ska jag bada.



Klarbadad. Jag har fem enorma blåmärken på mitt högra ben.
Kommer jag igåg hur jag fick dom?
Nej.

Vad ska jag göra idag då?



image59

Min Quiff ska slå siljes. Även om hon inte ska ha någon.
Jag skall segra.

Ylva svarar inte. Det tycker jag inte om. Eftersom jag har hittat ett så billigt tåg.
Hon slutar klockan nio. Om hon svara då ska jag boka på ett sleveninternet.
Klockan 10 i åtta ska jag möta silje på medis och ta en öl eller 8.

Det är kallt som fisten hemma hos mej.


Nu ska jag gå om 20 minuter. Det är snö ute.
Och mörkt.

Jag älskar Frank Sinatras Fly me to the moon.
"Let me see what spring is like om Jupiter and march"

Det är en sån låt man önskar att man hade skrivigt själv.
Jag har haft den på huvudet i flera dagar.
lalala.
Nej fan. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0