Bloggkvinnor och sådant

Jag sitter och läser Katrin Schulmans blogg på stureplan.se.
Så jävla bra, jag skrattar så magen liksom krampar ihop sej och jag gör konstiga ljud,som
skratt fast inte utvecklat och sen påbörjat igen. Oavbrutet.
Sen läste jag blondinbellas blogg idag. Fy fan vad den bruden är blåst.
Vad är grejen med hennes blogg egentligen.

Förövrigt så kom mamma in i mitt rum och började prata om "Tiden efter gymnasiet"
och att hon "Inte fattar vad jag tänker" och diverse ångestämnen. Jag fick ånget.
Jag pluggar inte, jag antar att jag är lat.
Jag vet inte vad jag vill.
Jag har inget jobb.
Jag har inte sökt jobb.
Jag är dålig.
Jag får dåligt samvete.
Jag vill inte ta ansvar.
Jag är inte vuxen än.

Jag vill något men jag vet inte vad.


Kommentarer
Postat av: Agnes

det kommer. nån gång.
jag vet inte heller. men det löser sig.
i värsta fall emigrerar vi till hawaii och äter bananer från träden och spelar gitarr på sandstranden och dricker tequila sunrise. kan bli helt okej tror jag. faktiskt.
nu ska jag till skolan och labba i vit rock och skyddsglasögon. sånt skrattar jag så mycket av.

2008-03-05 @ 07:53:36
URL: http://ledemasquage.blogspot.com
Postat av: Anonym

du är helt klart i kvartlivskrisen. läs om det hemma hos mig.

2008-03-06 @ 16:36:07
URL: http://mittlivsomromantiker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0