Bögsöndag

Helgens roligaste

1.Jag och Ylva fortsätter på "Hej Calle!" under hela kvällen. Ingen förstod oss. Men vi förstod. Och skrattade.
2. På tunnelbanan till allhuset så mobbar jag, Agge och Anton Dan. Förlåt Dan. Förlåt jätte mycket men jag måste skriva ner det.

Anton:
"Dan....(försöker hitta orden).....(kliar sej på hakan och funderar).... Dan, vad är det du heter på natten?"

Tone och Agge rullar ner på tunnelbanegolvet och gråter av skratt.

Dan comebackar genast:
"Anton vad är det du heter i växtriket? (kör samma hak-kli och funderar paus) ......Plankton!
Snapp liksom.

Men Agge har vinnaren:
"Dan om du skulle ha en kycklingdräkt på dej så skulle du vara påskdan!"

Skratt , tårar och kramp.
(det var påskdan i lördags)

Det kanske inte var så rolig nu när man är nykter. Men då var det typ Björn Gustavssonklass på det.

Sen var det röj på allhuset och jag moshade och hade mej. Och drack öl.
Och hamnade backstage. Och sen i bromma någonstans.

Agnes skulle vara finast i världen och ta min mobil i förvar så jag inte skulle skämma ut mej för polisongmannen igen. Jag blev manipulativ och stal den. Och ringde såklart och skämde ut mej. Nu ska jag aldrig mer ringa honom. Jag hade bara ett hungup på karln. Nu ska jag sluta på riktigt.

Fan alltså, kan inte människor vara raka och ärliga mot varandra?
Jag hatar att bara tro och anta. Jag vill veta. Men nu ska jag inte vara sån.
Den som bryr sej minst vinner liksom.

Idag var allt  iaf misär och ångest men sara kom hit och vi bestämde oss för att fly sthlm och våldgästa
Albin i Göteborg på tisdag. Nu kollas det tåg och så. Och pengarsituationer.
Jag hoppas det blir av, jag vill verkligen inte vara kvar här. Jag behver ombyte.

Jag har chips och mandariner. Fast mandarinen var sur.
Nu är jag uttråkad igen. Fan. Eller inte uttråkad kanske, mer rastlös.
Hejdå.

"

Kommentarer
Postat av: Agnes

söndagar är segdagar och jag har fått munsår vilket brukar suga ungefär lika mycket som när man är bakfull och ska jobba.
vilket jag var och jag åkte in men nej jag skulle ju inte jobba alls så jag var där i en timme helt i onödan sen skickade dem hem mig. men visst.
imorgon ska jag på möte med jens ohlin, det är spännande.
jag kom på en bra till dig:
- livet har en allt märklig ton. det är ton E.
hejdå tone, det här är mitt godnattbrev till dig.
sov gott.

2008-03-23 @ 23:25:34
URL: http://ledemasquage.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha allhuset var kul, men jag tog också din mobil i förvar det mesta av kvällen :P haha. men sen så glömde du den viktigaste detaljen, jag jagade bort TVÅ, alltså två karlar från dig, en äcklig spanjor och sen så slog jag på ditt ragg, fast han jagade jag ju inte brot eftersom du sov hos honom :/ jaja, jag försökte, kärlek på dig, pusselipusspuss Jessica

2008-03-25 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0