Candy

1. Idag är första dagen på fyra dagar som jag dricker kaffe. Det känns bra. Jag känner mej mer som en människa.
Idag ska jag också lägga mej i badet och noppa mina ögobryn. En produktiv dag.

2. Jag har fått ett vykort från Sarajevo,från Dan. På framsidan är det en kyrkogård på och en man som gräver en grav. Dan har ritat en pil till en grav och skrivigt "Här ligger en häst, den är DÖD!"
På kortet står det:

Hej TONE!
Det är Dan.
Jag hittade bara en död häst.
Men det är okej?
Livet är bra i öst.
Men jävligt kallt.
Utom idag.
Jag dricker massor...
cola light. Det är
märkligt. Jag äter saker jag inte kan uttala... Vi ses snart! då blir det hästfest.

Det är ett kort som värmer hjärtat liksom.

3.Nästan varje natt så drömmer jag om Hugo, antingen att han vill ha tillbaka mej eller att vi har
blivigt tillsammans igen. Det får mej att tänka, jag vet ju att jag gjorde rätt när jag gjorde slut men det här
stör mej så fruktansvärt, jag vill inte tänka på honom alls. Undrar om han läser den här bloggen. Jag tror ärligt talat inte det, han är för smart för det.

4. Jag lyssnar på Iggy pop. Jag gillar Iggy pop. Iggy pop får mej att vilja dra på mej mina gamla lackkläder och
färga hårtet i någon konstig färg och ta droger. Eller typ. Jag vill gå på konsert. Nu!

5. Okej,jag hade ingen femma, men man kan ju inte avsluta på fyra liksom.

Kommentarer
Postat av: Agnes

nej det kan man faktiskt inte men jag tyckte femman blev bra ändå.
hästfest!

2008-03-13 @ 17:19:13
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0