Catwalking och dogwalking

Utvecklingen:

Nej, det blev inget göteborg, köpte en biljett men sen vart det massa missföstånd och sånt men
Albin kommer hit i varje fall så ikväll blire arken. (man måste ju visa det finaste av sthlm;)

Melissa har lagt upp lite catwalkbilder som jag stal ska flasha.
Jag har dom läckraste kompisarna.
Enjoy!

image60
Jag och jessie innan vi går på. Vi hade störst hår.
Som sockervadd. Man blev lite sugen sådär.

image61
Våra eminenta fotografer/stylister(Melissa i varje fall)
image62 
Agnes blir sminkad.
image76
Emelie blev sminkad. Ojojoj, vad hon blev sminkad.

image74
Rökpaus och övaövaöva på gatan.
Melissa, crazy woman, har gjort mitt hår. Helt fantastiskt.

image63
Sen var det bara att köra. Här har vi Jessie.

image64
Silje rockar som vanligt.
Mm....

image65
Själva finalrundan.

image66
Åh Agnes var så fin...
image67
Jag blev beodrad av silje att flasha ryggen. Den passade in tycke hon.
image68
Sen vart den fotografering och jag älskar Jessica. Fan vad hon är gött mos.
image69
Silje, älsklingsskjärten,den finns typ inte ord.


image70
O Empanrumpan var grym. Vilken kvinna!

image71
Hahaha, my god. Jag bjuder på den.
Och en till(okej, jag älskar det här)
image72

image73
Silje, eller Flamman som hon borde kallas, är underbar.
Så fina kläder. Så fin tjej<3

Nu ska jag ta en dusch. So long,



Duschad och klar. Nu är det vara o vänta till sju,då jag ska möta albin i centralen.
Det är ett tag dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0