Cupcake and Aquarius

I natt sov jag med 3 täcken, varav ett var dun. Och strumpor.
Jag vill ha sommar snart eller till och med nu.

Jag blir lite galen på att jag är isolerad.
Det ska ju bli Harrys ikväll och hur ska man meddela alla sina när var hur och varför problem.
Jag vet inte.

I morse gick jag upp och gjorde frukost och sen la jag mej i soffan och läste
Inte som andra döttrar av Deborah Spungen
Den handlar om Nancy, Sid i Sex Pistols Nancy.
Hennes mamma har skrivigt den och varje gång jag läser den gråter jag massor.
Hon var djupt störd, psykotisk, paranoid och skitzofren i vissa perioder.
Jag blir glad över mitt liv när jag läser om hennes.

Nu är boken slut och jag ska duscha och bli snygg. Försöka iaf.
Fast egentligen är det för tidigt för det.
Jag ska leta efter jobb.

Om det är någon som vill få tag i mej skriv antingen på myspace eller helgon. Eller kommentera här.
Idag bestämmer datorn.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0