Happy birthday mister president

Idag är det min födelsedag.
Släkt är här. Jag är lite nere. Hoppas det blir bättre sen.
Igår var det kul sen vart det trist.
Jag blev asnobbad av polisongmannen men det var jag beredd på. Jag ska inte ringa mer nu.
Fast jag fick åka raggarbil. Vi satt ett gäng brudar i baksätet och drack bärs,rökte och lyssnade på rockabilly.
Fan vad coola vi kände oss.
Sen insåg jag att jag hade lämnat mitt legg på sjöhästen så jag kom inte in någonstans. Alla vakter varo fittor så
jag och ylva åkte hem och åt mackor.

I morse fick jag tårta och blommor och kaffe på sängen av min underbara mamma.
Sen hade jag och ylva jävligt roligt och köpte barnkläder och var bakfulla och sa "Hej Calle" ungerfär 200 gånger.
Lika roligt varenda gång,

Nu är som sagt släkten här. Jag har fått massa godis i påskägg, cash och så fick jag en sminklektion på make up store av brorsan. Asbra present, sen kommer jag få köpa smink för 500 spänn när jag är där också.

Nu sitter alla och spelar rappa kalja i vardagsrummet, jag hör dom och skrattar.
Min mormor är bäst.

Ikväll blire ska på allhuset med vännerna. Fast först förkrök hos mej, det blir nog bra.
Jag är väldigt bakfull och så.

Juste! Vi hade ju modevisningen igår, så jävla roligt. Det gick jätte snabbt men bra. Alla var så läckra.
Jag sitter och väntar på att maria o melissa ska lägga upp bilderna, men jag har kan flasha en som agnes tog. Man ser mitt hår men jag har inte klänningen på mej. Lägger upp dom andra sen.

image58

Jag är lite förälskad i Frank Zappa

Kommentarer
Postat av: empanrumpan

congrats my friend! vad heta vi var igår;) hoppas att du får en fiiiiiiiin födelsedag!!

2008-03-22 @ 17:49:41
Postat av: Agnes

nötterna var goda.
hoppas du inte använde din mobil på fel sätt när jag lämnat ifrån mig den.
puss tone.

2008-03-23 @ 12:35:12
URL: http://ledemasquage.blogspot.com
Postat av: nadja

GRATTIS!!!

och ja, åh, zappa!

2008-03-23 @ 21:52:49
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0