Hästhud

Idag har varit en sådan där Träffa Silje-dricka pucko-äta baguett doppad i philadelfia och röka cigaretter i duggregndag. Det har också varit en prata om män-köpa byxor och ett läppstift äntligendag.

En ganska bra dag på det hela alltet.
Sen kom jag hem och såg på Vad blir det för mat och där var ju Per
(Jag vet inte om det är Per med ä eller e,hjälp mej någon) Moberg. Gullepär som han också kallas.

Igår var vi på Sjätte tunnan och tattade diverse drycker och stötte på diversa djuriska halvnakna tyska män.
Sen styrde "de dåliga valen" återigen över mitt sinne och vipps satt jag i en taxi till Lidingö av alla ställen.
Jävla karl.

Det hade jag visst redan skrivigt såg jag nu.
Men det tål att upprepas.

Nu är lovet slut i morgon.
Då börjar allt igen.
Jag lever mycket för helgerna. Allt funkar socialt men inget funkar annars.
Inget jobb,inga betyg.

Fast jag förtränger det.
Det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0