Homosexualls are gay

Nu är jag ensam igen.
Ensam men stark. typ.
Ikväll blire någon sorts utgång iaf.

Igår var det Supersugen med Albin och sen fick jag honom att se Amélié, jag är bäst.
Och popcorn och sånt, det var bra. Muskler är också bra.

Supersugen var grym. Jag skrattade mycket och ofta.

Men vad händer ikväll kan man undra?
Jag vill något men jag vet inte vad.

Agnes citat var "Det enda men inte vänjer sej vid är det här jävla livet"
Det stämmer nog.
Eller så vänjer man sej för mycket.
Jag vet inte.

Jag är på ett konstigt humör.
Snart ska jag lägga mej i badet och lugna ner mej.
Jag kanske har någon sorts AD/HD. Eller AC/DC. Höhö. Där var jag fyndig.

Skriver igen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0