Jag ser det snöar.

Jag har radio i min mobil. Det är fint. Är det nån som vet vilken frekvens vinyl ligger på?
Idag ska jag till farmor och sen blire modevisning ffs!
Ska bli askul men jag är jävligt rädd för att ramla i Saras ett nummer för små stilettklackar.
Igår var vi på arken. Trevligt som fan.
Sen åkte jag hem till polisongmannen. Också gött.

Nu hittade jag vinyl. Gött.
Allt är rätt gött.

Jag ska inte bli crushad i polisongmannen, men jag känner vissa tendenser att det kanske händer ändå.
Men crushad är inte kär. Inte förälskad. Inte påväg till förälskad. Bara lite intresserad. Eller påväg till intresserad.
Äh. Det blir nog bra det med.

På lördag så blir jag ett år äldre. Då kommer släkten och det blir god mat, kanske lite presenter och tårta.
Sånt gillar jag. Sen blir det antagligen utgång men gud vet var. Eller nu ska vi inte blanda in gud i det här.



Det är jävligt kallt och det är tidigt. Klart ingen är inne på msn liksom.
Jag läser lite bloggar. Är inne på facebook. Fast jag hatar verkligen facebook.
Snart ska jag duscha. Sen ska jag åka. Eller jag ska åka typ 12. Så det är om lång tid.
FAN VAD JAG ÄR RASTLÖS.
Sara ska ringa. Nu tycker jag. Nej,nu ringer jag.
Jävla bög,hon svarar inte. Jag ringer Jessie.

Hon sov. Nej, nu ska jag duscha. hejdå.


Nähä! Nu ringer farsan och säger att farmor inte vill att vi ska komma dit eftersom jag är förkyld!
Jaja, nej visst. Nu har jag verkligen ingenting att göra. Men det ordnar sej.

Det snöar asmycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0