Kanske världens mest förvirrade människa

Jag är dålig. Igår så hämtade jag min plånbok på kolingsborg,alla pengar borta men det hade jag ju förväntat mej.
Sen åkte vi till Harrys och där var det galej.
Sen idag märkte jag att jag har tappat bort plånboksjäveln igen.
Och mitt nya fina underbara och framförallt svindyra noubaläppstift.
Det var första gången jag använde det någonsin och sen är jag så jävla dum att jag slarvar bort det.
Jag ska åka dit idag och leta.
Jag tror att vakterna kommer ihåg mej, jag hade läppstift där läppstift inte egentligen ska vara.
Utanför kanterna sådär. Det var väldigt fascinabelt.

Undrar om Torsby blev ledsen, men det tror jag inte.
Jag hoppas inte det iaf.

Idag fyller Hugo år. Jag vet inte om jag ska gratta på något sätt, fast det skulle nog bara
bli konstigt. Jag ska nog inte göra någonting.

Dom hade tydligen ringt från Harrys i morse till Brorsans mobil,vilket är skitmysko.
Vad fick dom det nummret ifrån liksom.
Så nu vet iaf både morsan och farsan hur oansvarig jag är.
Det är inte så kul.

Jag måste fan ta tag i mitt liv, strukturera upp mej.
Det känns som om jag lever i kaos och inte kan ta mej ur det.
Jag har iaf börjat söka jobb nu och det är ju bra.

Jag måste lugna ner mej.

Kommentarer
Postat av: silje heter jag

du är bra ändå.
hans nummer kanske stod nånstans i plånboken. förmodligen kanske lite. eller så eniroade dom på ditt namn, och så funkade ju inte din så då prova dom nån släkting liksom. jag tror det.

2008-03-08 @ 15:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0