Pink mist

Den här helgen skulle jag ju ta det lugnt.
Jag har lurat mej själv för många gånger nu...

I fredags var det något jippo i midsommarkransen och alla indiekidsen var där men
jag åkte till Hugo av alla människor men det är ingenting att bli upprörd över, allt var så välbekant
och jag påmindes om varför jag gjorde slut så inga jobbiga känslor var inblandade.

Sen så igår så blev det en jävla resa från en lugn och sansad början på Mosaik till ett aningen mer osansat Bröderna Olssons till ett jävligt trevligt 44an och slutligen graven där alla spårade ut. Fast på ett bra sätt.
Jag träffade en kille som inte var helt fel. Ganska rätt egentligen. Snygg. Idag har jag svårt att sitta. Jag gillar polisonger,är det konstigt?

I morgon ska vi repa modevisningen i Hornstull.
Jag tror att allt ordnar sej Silje.
Silje förtjänar det bästa.

På lördag fyller jag 19. Det känns onödigt som fan.
Men jag gillar tårta.
Och tårta gillar mej.

Ja.
Nej.
Kanske.
Kanske inte.
Varför inte.
Varför.

Idag åt jag pizza och såg en grym film med polisongmannen. Welcome to någonting.
Han har bra filmsmak. Och kvinnosmak,höhö.

Jag måste städa mitt rum.
Jag vill inte.

Jag ska.

Inte nu. Nu ska jag inte göra någonting alls.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0