Queen of hearts

Jag sitter här och huttrar. Det är kallt som fan här. Jag väntar på att modern min ska komma hem så
hon kan skälla ut mej för min film-och-rester natt, att jag inte har varit på arbetsförmedlingen. att jag har lagt ut trehundra spänn i onödan och att jag har köpt två helt opraktiska skor när jag lovade att köpa vinterkängor.

Fast skorna är fina. Fast som med alla fina skor så hatar dom det mänskliga släktet.
Jag ska tämja dom.

I morgon är det ace<3Stash, men jag vet inte hur mycket cash jag har.
jag vill gå. Jag ska gå.
Alla ska vi gå.
Jag har knappt råd med cigaretter.
Jag vill ha cigaretter.
Det är mycket jag vill ha men inte får.

Det är verkligen svinkallt i mitt rum.
Och ibland fuckar datorn ur och trehundra internetsidor väller in.


Nu ska jag söka jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0