Röd. Saftig. Knaprig. Perfekt.

Idag är jag lite ledsen.
Igår var jag lite glad.

Igår efter jobbet så gick jag och trevliga jobbarkompisen Cissi ut för att ta oss en öl.
En öl blev flera öl.
En öl blev, hey vi drar på Demo Crazy och klubbar !

Sen dansade jag massa.
Sen fick jag syn på en snygg man.
Det blev dans.
Då blev jag glad.

Fast sen sa han att han hade tjej.
Då blev jag ledsen.

Men trevligt var det men inte något Tvspel som utlovat.
Istället sömn. Sen vaknade jag på morgonen och finner mej snart väldigt ledsen igen.
Dem 3 viktigaste var spårlöst försvunna ur mina fickor.

MOBIL (aj!)
PLÅNBOK MED MÅNADENS ALLA PENGAR I (ajaj!)
TERMINSKORTET (ajajajaj!)

Då rökte jag en cigarett och tyckte jävligt synd om mej själv.
Ensam på en balkong någonstans.

Sen tiggde jag mej på en buss som tog mej till teatern och Silje, som den underbara människa hon är hade hittat min mobil under ett bord. Den var antagligen inte tillräktligt värdefull för att själa,haha.
Och sen säger hon till mej att vakten på stället hade hittat min plånbok, men jag antar att den är jätte tom.
I morgon får jag se.
Nu söker jag jobb och sen ska jag äta mer paprika.

Juste ja. Min fader spärrade min mobil när jag trodde den var förlorad så nu kan ingen ringa till mej och jag kan inte ringa till någon. Fast jag kan iaf titta på klockan. Något roligt ska man väl ha.

Kommentarer
Postat av: Silje

Jag hittade den inte alls under bordet, vakten hade mobilen också! Rätt ska va rätt.

Och allt går ju åt helvete, det vet vi, men det gör inget.

2008-03-06 @ 19:47:03
Postat av: Agnes

åh nu vet jag det. hur fan ska man få tag på dig då?
du slapp iaf 3,5 timme kommunistisk teater.

om du läser detta: försök kontakta mig.

2008-03-07 @ 12:32:14
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0