Soviet kitsch

Jag har skapat mej en central. En sjukcentral. I min säng.
Här har jag allt jag behöver. En dator i knär,kuddar att luta mej på, brevid mej ett bord med
vatten, värktabletter,juice och näsdukar. Bakom mej har jag en annan säng, där ligger böcker och viktiga papper.
Härifrån styr jag mitt universum.

Min moder blev sjuk idag, hon liksom tog över min sjukdom.
Bra timing,

Jag har laddat ner massor med musik, Led Leppelin, Nancy Sinatra, Firefox AK och Regina Spector.
Och varit inne på msn i sex timmar.
Fast ibland så loggar jag ut för att joina mamma när hon kollar på repriser av typ Top Model.

Ännu har jag inte badat eller noppat ögonbrynen, men jag är på G.
I morgon ska jag må bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0