Tack för ditt bud!

Nu ligger det en Silje och en Erik i mitt rum och snusar så sött.
Igår hade vi party i mitt rum med rester och Bröderna marx.
Det är tidigt men jag är vaken. Jag drömde märkliga saker.

Jag försöker vinna gbg-biljett på tradera men det går sådär.
Albin har inte svarat. Han kommer nog bli förvånad när jag dyker upp.

(om jag får) så åker jag ensam. Det gör ingenting.
Det känns bara bra att komma bort ett tag. Och jag gillar att åka tåg.
Det är lite som prozac.

Igår var vi på Wollmars hela kvällen hur sorgligt det än låter.
Men det var kul. Jag hade kul.

Sen blev det snöbollskrig och jag ramlade. Tur att jag var bedövad.

Oh vad dom är söta när dom sover!!
Jag vänder mej om ibland och låter en öm blick vila på dom så att säga.



Nu är jag bokad och klar.
Stackars Albin, jag har inte fått tag på karln än.
Tänk om han är akut sjuk eller något. Det vore ju tråkigt.
Eftersom jag är bokad och klar.

Åker 17:10 idag och är framme 20:17
(för dom som är intresserade)

Jag ska nog göra fina frukosten till mina sömntutor.
Typ kaffe,ägg, mackor... Ska nog gå ner och köpa mackor.

Hm...
Nu ska jag helt fräckt själa en cigarett av Silje.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: nadja

äsch, sällskapet gjorde ju susen igår så det gjorde ju inget att det var wollmars.

vad kul att du åker iväg till gbg ändå! :D

2008-03-25 @ 13:45:14
URL: http://hemmaborta.blogspot.com/
Postat av: Tone

Ja, föfan. det var astrevligt:D
Nja, nu blev det inget gbg, diverse knas. men han
jag skulle till kommer hit istället:)
Jag ska blogga om det nu,läs;)

2008-03-25 @ 15:10:38
URL: http://marmotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0