Aptitretare alá festival

På valborg så åkte jag, Amanda, Silje, Melissa och Anaïs till Uppsala.
Det var sommar, det var sol, det var tågresa.
Kändes som festival och den känslan förstärktes med tusen så fort vi var framme.

Hur mycket människor som helst, skräpigt som fan, alkoholhalt bra över det rekomenderade intaget och
soffgrupper lite här och där.

Vi mötte upp Amandas norrlänska kompisar och fick massa öl och diverse alkohol.
Satt i parken, fick tag i en soffa. Lyssnade på min musiklåda och på en av norrlänningarna, som
numera är min favoritmänniska i hela världen. Jag har en bild på hur rolig han var. Lägger upp den en annan dag.
Vi gick ifrån park till park, träffade så mycket fint folk och fult folk också för den delen.
Jag hade ett djupt meningsfullt samtal med en syntare.
Vi drack minttu. Silje borstade tänderna med minttu.
Vi träffade en tjock gubbe.
Vi lekte med norrlänningarna.

Och sen på mitten så blev det iofs en svacka när det regnade och vi hade tappat bort amanda och inte
visste var vi skulle sova.

och så gick vi massor.

Men sen hittade vi dom och hittade en studentfest någonstans och det var fint som fisten
och sen sov jag i en soffa. Sen var det MAX på morgonen och alla mådde kanske lte sämre men var nog
lika nöjda som jag skulle jag tro.

Sen har jag massa bilder och ska få fler.
Här är några:
image84
Jag och Amanda, redo att åka, peppade som peppar i Gröndal.

image85
Fisting på tåget

image86
Hej hej uppsala, var ska vi nu?

image87
Hej parken, hej peoplebeer!

image88
hej soffa! Här har vi nöjda brudar alltså:D

image89
Hej hej festivalkänsla

image90
Kanske världens roligaste människa och jag.

image91
Silje borstar tänderna. Jag fotar och är glad. Dom bilderna kommer upp när jag har snott dom ifrån silje.
Annars kolla hennes blogg!

image92
Här var det fest!

image93
Sen blev det morgon...

image94
Hej vadå.jag bjuder på den.


Nu får det vara nog. Kolla på amandas och siljes bilddagböcker istället.

Fjulf och skullcherry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0