Dirty Dancing

Jag är hungrig som fisten hela tiden. Har varit det hela dan.
Igår var det skiva och jag var som en oskuld.

Först drack jag, Dan och Anton alldeles för mycket sprit hos Anton och sen var det till att
bege sej mot hard rock café.
Jag förstår inte att dom släppte in mej.

Väl inne så tvingade jag nästan alla att hälsa på min bror.
Det var roligt tyckte jag nog.

Sen tappade jag bort mej själv i några timmar och dansade och så skulle jag tro.
Sen blev det donken och jag och silje diskuterade bröst igen.
Och tog. Mjukt och härligt.

Sen hamnade vi hos anton igen och antons mamma eva kallade oss fyllisar och bäddade åt oss.
Det var gulligt tycker jag.

Sen i morse så lämnade dan och anton oss och vi fick en lapp där det stod att vi skulle
äta frukost och vara glada.

Vi drack massa oboy.

Sen hyrde jag och silje "Tillsammans är man minde ensam" och bara slappade och åt godis.
Det var fint.

Jag är informativ and I like it.
I morgon blir det bättre.
Nu kanske jag tillomed ska sova.
Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0