Jag vill inte vara hemma alls

Nu är jag hemma ifrån London. Eller nej, jag kom hem igår.
Jag har ont i hela kroppen och kan inte stänga munnen för min käke har pajat av någon anledning.
Och så har jag någon sorts pollenshock.

JAG VILL INTE VARA HÄR!

Jag vill tillbaka till London, till kensal Green och sällskapsresan 2 människorna.
Till Camden och dubbeldäckarna och våran partyplätt utanför hostellet.
Jag vill tillbaka till majonäs på allt och trekantiga mackor och jättesmirnoff och fostersöl
och att få en tutning varannan minut.

Jag vill till Sin och Electric Ballroom och Garlic and shots och det där stället vi var på första kvällen men jag
var för full för att komma ihåg vad det heter.
Jag vill förvirra mej runt i Londonnatten klockan fyra-fem på morgonen och leta efter en nattbuss och försöka hitta
spritaffärer som fortfarande är öppna.

Jag vill sitta i Hyde Park och och leva livet och jag vill att det ska vara varmt och aldrig tyst och att man alltid ska
ha allsång på tunnelbanan och jag vill att alla ska kunna kyssas som engelska män och jag vill åka buss till
till  big ben med mina, anaïs och conny och dricka det billigaste vinet som finns och skratta mej fördärvad och sen sitta brevid westmister abbey och kröka och sola och titta på människor.

Jag vill dansa på borden och förlösa Mina genom mellanrummet på tunnelbanevagnarna,
Jag vill tillbaka till vårat äckliga kvävda 8mannarum med kyrkogårdsutsikt och ingen luft alls.
Jag vill vandra bakfull i vackraste camden och vilja ha nästan exakt allt jag ser och jag vill tillochmed
tillbaka tlll primark, det billigaste och stressigaste varuhuset på hela oxford street.

Jag vill köpa mer fina underkläder och mer ögonfransar eller kanske inte ens köpa någonting alls
utan bara åka tillbaka till London och bara insupa atmosfären. Jag vill inte vara i tråkiga sverige, jag
vill vara Inga from Sweden som får vara precis som hon vill.

Åh.
Jag ska lägga upp bilder också men jag har för tillfället 420 bilder som jag har snott ifrån folk så jag måste välja ut mina favoriter.

Nu måste jag ju ta tag i livet igen och det vill jag inte. Jag vill åka tillbaka och bo och jobba i London.
Jag vill verkligen.

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Och jag vill bara tillbaka till Brighton. England är för jäkla bra!!

2008-05-15 @ 14:28:13
URL: http://enterthecircus.blogg.se
Postat av: Olli

Åh jag har alltid velat åka till London. Är det så fint som alla säger? Ha en bra fortsatt dag & en super bra helg!

2008-05-15 @ 14:34:41
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se
Postat av: Tone

England är helt fantastiskt.

Det är finare än alla säger, alla hus är så satans gulliga. ÅK DIT!

2008-05-15 @ 15:08:26
URL: http://marmotte.blogg.se
Postat av: FEWTG REsilje

KYSSAS SOM ENGELSKA MÄN JA HEJ!!!!!!!

JAG DÖR TONE, JAG VILLVILLVILLVILLVILLVILLVILLVIOLLVOVOVIDOSLFIOWEHTIH TILLBAAAAAAAAAAAAAAKA!!!! JAG VILL INTE VARA HÄR!! JAG SKA FLYTTA TILL LONDON, DET SKA JAG, VI KAN JOBBA PÅ BRÖDERNA OLSSONS, VI HITTAR NÅN KARL ATT BO HOS, JAGVILLBORT!!!!!!

2008-05-16 @ 02:33:12
URL: http://shakee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0