Kex i sängen

Igår somnade jag halv nio med alla kläderna på.
Och vaknade fullständingt utvilad klockan åtta morgonen efter.
Fast sen bestämmde jag mej för att fortsätta sova ett tag efter att jag hade ätit frukost
så att jag inte skulle bli lika trött idag/ikväll/inatt.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej.
Jag kanske ska vara nancy spungen. Eller bara jävligt punk.
Fast helst vill jag vara disco men vad har man på sej då liksom?
Rullskriskor tillverkas inte i lika stor omfattning idag.

Jag ska se vad jag ska ta mej till.
Det ordnar sej nog.


Elller så är jag Madonna

image96

Hejdå nu ska jag på skiva
 men inte på middag.
Nykter lr jag vara också
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0