"Kiss me baby, kiss me hard!"

hejhej igår var det måndag och man skulle kunna säga att vi firade.
Jag, Jessie, Dan och Anton var ute men sen droppade pojkarna av likt ett porlande sommarregn.

Jag och Jessie stötte då ihop med hennes gamla lärare som vi gick vidare till kvarnen med.
Jag och en annan gympalärare diskuterade politik och drack tequila sunrise tills vi hamnade i en taxi resten av
kvällen. Jag är inte säker på varför jag kom hem vid tre-fyra men i morse så hade jag fått ett sms ifrån gympaläraren där det stod "Tja Tony(det är antagligen jag) Vi hörs om igen. Kram"
Mycket mysko det där.
Dagens läxa är att tequila sunrise är farligt och gympalärare inte är så fina killar som man kanske tror,

På coolstuff.com kan man köpa en usb-värmeplatta som man kan koppla in i datorn så
att kaffekoppen brevid kan hålla sej varm. En sån vill jag ha.

Juste ja. Jag fick ju jobbet.
Om en månad, runt den 20de juni så åker jag till London för att bo och jobba som au pair
hos en familj i minst sex månader.
Jag vet inte hur jag känner nu, det är nog chock blandat men små lyckokramper som kommer titt som tätt.


Igår såg jag och Silje på "Rebel without a couse" och "Cry Baby"
Hunkfilmer. James Dean i den filmen är antagligen den coolaste människan som någonsin har existerat.
Allt han säger är så jävla nontialant(stavning någon?) så man bara älskar det.Lite som Per Moberg. Åh Per.

Och Johnny Depp i Cry Baby är så otroligt het så man blir helt vild.
Och Tracy Lords. Åh, jag vill vara henne. Jävla läckerfitta.

I lördags var det kul också. (jag har hamnat efter med mina blogguppdateringar sen mitt internet svek)
Vi var iaf på cyklopen och drack sött vin och pratade med allt och alla. Jag hittade två karlar i 25års åldern som seriöst var klockmakare. En var ifrån skåne och en från norrlands djupaste skogar, dom hade träffats på ett klockmakarforum på internet och bestämt sej för att stråla samman i sthlm. Jag skrattade länge.

Sara somnade i skogen, det var också roligt. Och så träffade jag björn, polisongmannen.
Också bra. Och sen läste jag upp en dikt för alla som ville höra. Och gav bort den till ett fan. (Jag fick fans!)
Men jessie hittade henne och drog en historia om att hon var min manager och att jag alltid sålde mina orginalkladdar för minst 400 spänn och att det här var min enda lediga dag för att jag hade en deadline att passa så hon var tvungen att ta tillbaka dikten. Fast dom bytte tydligen mail så vem vet vad som händer.
Kul var det iaf.

Jag borde verkligen vara i skolan nu när det är sista tiden och allt men jag var verkligen inte kapabel att ställa klockan igår så jag sov ut helt enkelt. Nu ligger jag i sängen med datorn, känner mej som carrie fast lite rundare och med lite mindre skor.

På fredag så är det studenten och sen har jag mottagning hos mej, det ska nog bli bra.
Och sen på midsommarafton lär jag ha den största avskedsfesten som gröndal någonsin har skådat.

Nu ska jag kanske klä på mej och brygga mer kaffe. Ja juste.



Muskelknutar och myggbätt.
Jag kokar kanelkaffe.

Kommentarer
Postat av: nadja

grattis till au-pairjobbet! verkligen. det är så skönt att åka iväg efter att man har tagit studenten. hoppas att du får det grymt!

2008-05-30 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0