LONDON CALLING

Idag till middag åt jag som så många gånger innnan tortillini med fem sorters ost.
Jag försökte utmana mej själv i att lista ut vilken sorts ost jag åt.
Alla smakade likadant.


Annars har jag vandrat omkring i staden och letat och hittat en sommarjacka. Det tog bara tre timmar. Men sen kom  Jessiein  och var bakfullast i hela världen.
Vi åt glass i en park och fikade.
Det var fint.

Sen har jag fått min prinsessklänning tvättad och krymt och uppnålad, så nu är den fin som fisten.

Och så har jag fått tag i siljes bilder ifrån valborg, jag ska lägga upp dom finaste här när jag orkar.
Nu är jag trött. Jag har diskat världens största disk.
Jag är bra.

Och i morgon har dan skiva. Oh, vad det ska bli fint.
Och så får jag träffa Agnes, hon ska vara min dejt. Hon var lite tveksam till dejtandet, men jag
ska nog få henne på andra tankar.

Igår var jag hemma och var pank och åt plockgodis(bara chokladbitar), äppelmuffins och ett kilo vindruvor.
Och såg på Dolly Parton konsert samt Dolly Parton film. Jag tycker om henne, hon är charmig som satan.

(och sen åker vi till London om tre dagar. Jag vill dö litegranna av lycka)




Hahahahahaha, jag älskar tjuvlyssnat.se
Och fryshuset:

Fryshusets gymnasium, Stockholm

Några ungdomar ~18 sitter och diskuterar nazism. En killarna i gänget vill skoja till det lite.
Killen: Jag tänker ha på mig en tröja där det står "I love Hitler" på.
En av tjejerna (förskräckt): Neeeeeej, gör inte det!!!! Du kommer bli nedslagen av NAZISTERNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0