Min vänstra sida

Idag ska jag och amanda dricka sprit.
Mer vet jag inte.

Eller jo. Jag vet mycket egentligen,
Jag saknar London av hela min själ och hjärta. Det vet jag verkligen.
Och jag vet att det är något fel på den vänstra sidan av min kropp.
Nu är det käken och bihålerna som krånglar. Jag vet att jag inte tycker om det.

Jag vet att jag inte vill vara i Sverige.

Jag vet att igår träffade jag Dan och Agnes och jag vet att Dan åkte abnormalt mycket buss.

Jag vet mycket.
Jag vet att bröderna schulman är typ hur roliga som helst.

Amanda smsade nyss. Hon vill FestaFestaFesta.
Förlåt kära lever,ty jag faller för frestelsen.

Idag ska teaterklassen på middag hos Kristina, våran underbara teaterlärare.
Det ska bli sjukt mysigt. Kristina är kanske bäst i hela världen.

Och så ska vi gratta NORGE idag på Norges nationaldag.
Grattis Norge, hoppas du får en ytterst angänäm dag.

Snart ska jag åka o träffa Silje, Sara A och Jessie. Vi ska fika för alla pengar jag inte har.
Det gör ingenting.

Nu måste jag få i mej lite näring skulle jag tro.
Igår åt jag snickers.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0