Nu blev det natten

Människor som jag verkligen älskar just nu-listan:
Lill-klimpen
Borka
Skalle-pär
Lovis
Ronja
Rumpnissarna
Per Moberg.(jag får inte nog av den mannen)
Norrlandsgrabben

Idag ska jag äta storstrut med Silje. Jag älskade storstrut när jag var liten. Fast jag kallade den tuttglassen.
Egentligen vill jag till Skansen för där har dom både Björn och kattungar, det såg vi på tvn, jag och den lilla studsbollen. Vi satt och sa Ohh och åhh och sånt när vi såg dom.Hon lovade o sponsra mej men Silje hade inga pengar. Det tycker jag är tråkigt.

På måndag ska jag på Dan Janssons skiva, tema "Din hemliga fantasi"
Jag ska var prinsessa, men det har jag redan skrivigt. Mamma ska ta hem prinsessgrejer ifrån jobbet,
jag ska vara fin. Fast egentlien har jag verkligen inte råd.

För på onsdag är det FUCKING LONDON BABY
Jag vill älska med värden bara jag tänker på det.


image95
Hey, 26 pers!
Det blir nog jävligt bra dethär.

Nu ska jag kirra prinsessoutfiten.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0