Provtesting

Jag är så trött så att om jag lägger mej ner så kommer jag aldrig mer vakna.
Och det vore ju trist.

Jag har varit ute med amanda. Det var skönt, vi promenerade lite, satt lite i parker, pratade lite. skrattade lite,
åt lite, drack lite cola, rökte lite cigaretter,gick lite mer.

Snart kommer Silje över o vi ska fixa det sista på klänningen.
Den blir fin. I morgon så blir vi fina.
Jag vill ju bara sova.

Zappa är bra som vanligt. Lite sövande för tillfället.
Te. Jag ska göra te.
Så fort Silje kommer.

Tone:
"Min lever måste få vila, den kommer dö, jag ska inte dricka så mycket"
Silje:
"Eller så gör du tvärtom och dricker så mycket du kan, så får du en ny lever!"

Nu kom silje och är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0