shitfuck

Jag tar studenten om 2 veckor.
Jag missade betalningen på min skiva så nu får jag inte komma på middagen.
Jag har inga pengar till själva skivan.
Jag har ingenting att ha på mej.

Jag har ingen studentklänning.
Inget jobb.

Idag har jag sökt au pair jobb i London.
Jag vill inte vara här.

Jag känner mej så jävla stressad och apatisk och arg på mej själv.
Och pank.

Och sen ska vi ju ha studentmottagning, åh vad roligt att fira alla mina bra betyg!
Alla kommer fråga om dom och mina jävla framtidsplaner.

shitfuckfitthorbög

Lite så känner jag.
Inte så bra direkt.

Nu ska jag gå o lägga mej men det är inte heller så jävla lätt
när jag jag vaknar av att bli våldtagen i en jävla hiss.
Sen strirrar jag på klockan tills jag somnar.

I morgon är det skola.

Kommentarer
Postat av: Agnes

det löser sig tone, jag lovar.
jag kommer på din mottagning. det kommer bli kul. jag bakar småkakor med hjärtan och såna med sylt i mitten och choklad.
det ordnar sig, det gör det alltid har jag hört.

2008-05-20 @ 09:11:51
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0